Veelgestelde vragen & contact

Hoe werkt mijn vrije keuze beleveniscadeau?
  • De werkwijze is aangepast en verbeterd!

    Een vrije keuze belevenis van GiftForYou is een beleveniscadeau waarbij de gever zelf het gekozen bedrag op kan laden (€10-150,-). Met deze cadeaus kun je zelf een keuze maken uit de verschillende belevenissen op de website. Van een High Tea Deluxe tot een Wellness Weekend en van een Diner tot een Brunch. Voor ieder wat wils. Ontdek 'hier' hoe een vrije keuze belevenis werkt.

Waarom krijg ik een digitaal product bij omruilen en verlengen i.p.v. een fysiek product?
  • Om je zo snel mogelijk te laten genieten van je belevenis, bieden we een digitale verleng- en omruilmogelijkheid. Wanneer je omruilt of verlengt, ontvang je namelijk direct de nieuwe code per e-mail. Het is niet mogelijk om een nieuw fysiek product te ontvangen wanneer je je beleveniscadeau wilt omruilen of verlengen.

Kan ik meerdere beleveniscadeaus omruilen naar één GiftForYou?
  • Heb je meerdere beleveniscadeaus en wil je deze liever omruilen voor één duurdere GiftForYou? Dat kan! Via de pagina 'Ruilen en Verlengen' kan je jouw cadeaus omruilen. Hierbij wordt de waarde van de cadeaus omgezet in een tegoed met met een geldigheid van 6 maanden. Dit tegoed kan je gebruiken om een cadeau naar keuze te kopen. Het nieuwe cadeau heeft een geldigheid van 3 jaar en 3 maanden.

    Wanneer de prijs van het beleveniscadeau dat jij wilt kopen hoger is dan de jouw tegoed, dan kan je eenvoudig bijbetalen.

Kan ik mijn GiftForYou omruilen naar meerdere beleveniscadeaus?
  • Via de pagina 'Ruilen en Verlengen' kan je jouw cadeau omruilen. Hierbij wordt de waarde van de cadeaus omgezet in een tegoed met met een geldigheid van 6 maanden. Dit tegoed kan je gebruiken om een cadeau naar keuze te kopen. Het nieuwe cadeau heeft een geldigheid van 3 jaar en 3 maanden.

    Wanneer de prijs van het beleveniscadeau dat jij wilt kopen hoger is dan de jouw tegoed, dan kan je eenvoudig bijbetalen.

Kan ik mijn GiftForYou omruilen naar een duurder beleveniscadeau?
  • Via de pagina 'Ruilen en Verlengen' kan je jouw cadeau omruilen. Hierbij wordt de waarde van de cadeaus omgezet in een tegoed met met een geldigheid van 6 maanden. Dit tegoed kan je gebruiken om een cadeau naar keuze te kopen. Het nieuwe cadeau heeft een geldigheid van 3 jaar en 3 maanden.

    Wanneer de prijs van het beleveniscadeau dat jij wilt kopen hoger is dan de jouw tegoed, dan kan je eenvoudig bijbetalen.

Kan ik mijn GiftForYou omruilen naar een goedkoper beleveniscadeau?
  • Via de pagina 'Ruilen en Verlengen' kan je jouw cadeau omruilen. Hierbij wordt de waarde van de cadeaus omgezet in een tegoed met met een geldigheid van 6 maanden. Dit tegoed kan je gebruiken om een cadeau naar keuze te kopen. Het nieuwe cadeau heeft een geldigheid van 3 jaar en 3 maanden.

    Het eventueel overgebleven tegoed blijft gedurende de geldigheid beschikbaar in jouw GiftForYou account.

Zijn er kosten verbonden aan een verlenging of omruiling?
Ik wil mijn GiftForYou graag omruilen voor een andere belevenis. Kan dat?
  • Via de pagina 'Ruilen en Verlengen' kan je jouw cadeau omruilen. Hierbij wordt de waarde van de cadeaus omgezet in een tegoed met met een geldigheid van 6 maanden. Dit tegoed kan je gebruiken om een cadeau naar keuze te kopen. Het nieuwe cadeau heeft een geldigheid van 3 jaar en 3 maanden.

    Wanneer de prijs van het beleveniscadeau dat jij wilt kopen hoger is dan de jouw tegoed, dan kan je eenvoudig bijbetalen.

Kan ik mijn GiftForYou verlengen?
  • Het verlengen van je GiftForYou is mogelijk zolang de geldigheidsdatum nog niet is verstreken. Op de pagina 'Ruilen en Verlengen' kan je de verlenging zelf regelen.

Waarom kan ik niet meer reserveren bij de locatie die op van de box vermeld staat?
  • Het kan voorkomen dat een locatie de samenwerking beëindigd na het moment van drukken. Het is helaas niet mogelijk om je GiftForYou in te leveren bij de locatie als deze niet meer op onze website vermeld staat. We raden je aan om altijd op de website te kijken voor het meest actuele aanbod met inleverlocaties.

Kan ik mijn reservering bij een locatie wijzigen?
  • Als je een reservering hebt gemaakt, is er sprake van een overeenkomst tussen jou en de locatie. Deze overeenkomst kun je alleen wijzigen of annuleren in overleg met de locatie. Wanneer je na een reservering niet komt opdagen bij een locatie, komt de waarde van je GiftForYou belevenis te vervallen. Je belevenis wordt dan als ingeleverd beschouwd en kan niet meer gebruikt worden. Neem dus altijd contact op met de locatie wanneer je je reservering wilt wijzigen.

Hoe reserveer ik bij een locatie met mijn GiftForYou?
  • Op GiftForYou.nl vind je per cadeaubox een overzicht van alle deelnemende locaties. Zodra je een locatie hebt gevonden waar je wilt genieten van je belevenis, maak je een reservering bij de desbetreffende locatie. Neem hiervoor telefonisch contact op met de locatie, tenzij anders vermeld. Geef bij het maken van de reservering aan dat je een GiftForYou beleveniscadeau hebt.

Hoe werkt een GiftForYou?
Hoe kan ik de verloopdatum van mijn GiftForYou achterhalen?
  • Een GiftForYou is drie jaar en drie maanden geldig* vanaf de aankoopdatum. Als je jouw unieke cadeaucode (zie voucher) invoert op deze website zie je direct de verloopdatum van jouw GiftForYou.

Kan ik mijn GiftForYou inwisselen voor geld?
  • Het is niet mogelijk een GiftForYou in te wisselen voor geld.

Kan ik via de website reserveren?
  • Een reservering maken voor een hotelkamer, restaurant, saunacomplex of activiteit is niet mogelijk via deze site. Je dient hiervoor rechtstreeks contact op te nemen met de locatie middels de vermelde contactinformatie op onze website.

    Meld bij je reservering altijd dat je in bezit bent van een GiftForYou. De reservering is een transactie tussen de locatie en de klant die de reserveringsaanvraag indient. Aan reserveringsaanvragen kunnen geen rechten worden ontleend. Aanbieders behouden zich het recht voor om reserveringen te weigeren. GiftForYou is te verzilveren op basis van plaats- en prijsbeschikbaarheid van de locaties. Zij zijn gerechtigd om GiftForYou te weigeren bij beperkte beschikbaarheid. Bij aankomst dien je de voucher fysiek of digitaal te tonen bij de locatie.

Betaal ik op de locatie ter plaatse nog extra kosten?
  • Je GiftForYou geeft recht op het arrangement zoals dat op deze website beschreven staat. Zaken als toeristenbelasting en drankjes zijn vaak niet inbegrepen (tenzij nadrukkelijk vermeld). Als je zelf naast dit arrangement wat extra's wenst, dan dient dit ter plaatse bij de locatie betaald te worden.

Waar kan ik meer informatie vinden over een hotel, restaurant, sauna of activiteit?
  • Op deze website vind je meer informatie over alle deelnemende locaties. Eerst kies je de juiste categorie van GiftForYou, vervolgens jouw GiftForYou thema en daarna de locatie van je keuze. Hier zie je een zo volledig mogelijke omschrijving en een aantal foto's, zodat je een goed beeld krijgt van de locatie. Moeite met kiezen? Wij helpen je natuurlijk graag op weg. Neem dan contact op met onze Klantenservice via het contactformulier.

Waar kan ik mijn GiftForYou verzilveren?
  • Je vindt de actuele deelnemende locaties altijd op onze website. Als je je unieke cadeaucode hebt ingevoerd, zie je direct het overzicht van alle locaties. Je kunt bijvoorbeeld filteren op postcode of plaatsnaam om gerichter te zoeken waar je van je belevenis wilt gaan genieten. Je ziet per locatie de algemene informatie, foto's en een beschrijving van het aangeboden arrangement.

Hoe maak ik mijn klantenaccount aan?
  • Het aanmaken van een account duurt slechts enkele seconden en geeft je de mogelijkheid om:
    De geldigheidsdatum van jouw beleveniscadeau te raadplegen;
    De bijgewerkte en gedetailleerde lijst van de activiteiten te bekijken (nieuwe activiteiten, volledige contactgegevens, foto's en boordelingen);
    Jouw beleveniscadeau gratis en onbeperkt om te ruilen en te verlengen (binnen de geldigheidsduur van jouw beleveniscadeau kan je zo vaak als gewenst gratis omruilen en verlengen);
    De garantie bij verlies en diefstal van jouw beleveniscadeau te activeren;
    Jouw persoonlijke gegevens te wijzigen.

    Het is erg eenvoudig om een account aan te maken:
    Klik op het icoontje 'Account' bovenaan de startpagina.

    Je kunt jouw account als volgt aanmaken:
    Vul het online formulier in door eerst jouw e-mailadres op te geven.
    Synchroniseer met jouw Facebook-account. Je wordt doorgestuurd naar de aanmeldingspagina van Facebook om GiftForYou de toestemming te geven om jouw openbare persoonlijke gegevens zoals jouw voornaam, achternaam en e-mailadres te gebruiken. Met een klik op de muis bevestig je de synchronisatie en heb je jouw account op GiftForYou.nl aangemaakt.

Waar vind ik mijn tegoed?
  • Jouw tegoed is beschikbaar op uw GiftForYou.nl account, via het “Tegoed” tabblad.

Hoe gebruik ik mijn tegoed?
  • Hoe gebruik ik mijn tegoed?
    1- Kies de geschenkdoos die u aan uw mandje wilt toevoegen;
    2- Kies de "e-ticket"- versie van het product;
    3- Uw tegoed zal automatisch worden voorgesteld uit de lijst van betaalwijzen.

    Als het bedrag van het tegoed lager is dan het bedrag van jouw bestelling, kan je het verschil bijbetalen door de betaalwijze van jouw keuze te kiezen.

    Als het hoger is, is jouw tegoed deelbaar, het kan meerdere keren worden gebruikt binnen de limiet van de geldigheidsduur. Na deze periode gaat jouw tegoed verloren en kan deze niet meer worden geheractiveerd.

Hoe werkt mij vrije keuze beleveniscadeau?
  • De werkwijze is aangepast en verbeterd!

    Een vrije keuze belevenis van GiftForYou is een beleveniscadeau waarbij de gever zelf het gekozen bedrag op kan laden (€10-150,-). Met deze cadeaus kun je zelf een keuze maken uit de verschillende belevenissen op de website. Van een High Tea Deluxe tot een Wellness Weekend en van een Diner tot een Brunch. Voor ieder wat wils. Ontdek 'hier' hoe een vrije keuze belevenis werkt.

Hoe werkt een GiftForYou?
Hoe kan ik partner worden?
  • Heb je interesse om acceptant te worden van GiftForYou? Schrijf je dan in via de pagina 'Aanmelden als partner'! Een van onze partner managers neemt na je inschrijving zo spoedig mogelijk contact met je op om de mogelijkheden te bespreken.

     

    De voordelen op een rijtje:

    - Gratis exposure: je betaalt niets voor deelname aan GiftForYou
    - Veel nieuwe potentiële klanten 
    - Eenvoudige afhandeling 
    - Snelle uitbetaling

Hoe kan ik een klacht indienen?
  • Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze producten of dienstverlening. Wij vragen je vriendelijk om je klacht via het contactformulier aan onze Klantenservice door te geven. Dit kan tot uiterlijk zes maanden na afloop van verzilvering via het contactformulier op onze contactpagina. Onze medewerkers zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Wat zit er in de cadeaubox?
  • In de GiftForYou cadeaubox vind je een voucher met daarop de unieke vouchercode. Met deze code kun je op onze website jouw belevenis verzilveren.

    Daarnaast vind je een informatieboekje met uitleg over je belevenis, tips en inspiratie.

Hoe lang is een GiftForYou beleveniscadeau geldig?
  • De GiftForYou beleveniscadeaus zijn drie jaar en drie maanden geldig vanaf de aankoopdatum. Dit staat zowel op de verpakking als op de website vermeldt.

    Wanneer je je code (zie voucher) invoert op GiftForYou.nl zie je direct of en hoe lang jouw GiftForYou (nog) geldig is.

Wat is een digitale GiftForYou?
  • Een digitale GiftForYou is een GiftForYou beleveniscadeau dat je per e-mail van ons ontvangt. Wanneer je kiest voor een digitale GiftForYou ontvang je geen fysieke cadeaubox, maar een mooie e-mail met daarin jouw unieke code om een belevenis mee te verzilveren. Het voordeel van een digitale GiftForYou is dat je deze binnen enkele minuten na je bestelling in je inbox ontvangt of zelfs direct in de inbox van degene aan wie je de GiftForYou cadeau wilt doen. Ideaal als je bijvoorbeeld een verjaardag vergeten bent!

Wat is een GiftForYou?
  • Een GiftForYou is een beleveniscadeau voor één, twee of meerdere personen. Het is een cadeaubon waarmee je iemand kunt verrassen met een ervaring. GiftForYou zit verpakt in een luxe cadeaubox. Er zijn meer dan 10.000 belevenissen in binnen- en buitenland om uit te kiezen. 

    Er zijn diverse beleveniscadeaus van GiftForYou verkrijgbaar in 5 categorieën: Eten & Drinken, Overnachten, Wellness, Actief en Choices. GiftForYou is verkrijgbaar vanaf €24,90 t/m €199,90. Er zijn tevens cadeaubonnen te koop vanaf €10,- tot €150,-.

    GiftForYou beleveniscadeaus zijn drie jaar en drie maanden geldig vanaf de aankoopdatum.

Is GiftForYou aansprakelijk voor de geboden informatie?
  • GiftForYou verricht redelijke inspanningen om nauwkeurige en actuele informatie te verschaffen op deze website en in alle andere uitgaven. GiftForYou kan echter nooit aansprakelijk worden gesteld voor enige vorm van directe, indirecte of incidentele schade die volgt uit het gebruik of het niet kunnen gebruiken van deze website of een van de uitgaven van GiftForYou.

    Tevens kan GiftForYou niet aansprakelijk worden gesteld voor de inhoud van deze website of eventueel onjuiste of gewijzigde informatie op deze website en in de informatieboekjes. Vanwege het grote aantal locaties op onze site kan het onverhoopt gebeuren dat door druk- en zetfouten foutieve informatie wordt verstrekt. Alle getoonde informatie is dan ook onder voorbehoud van druk- en zetfouten. GiftForYou besteedt veel zorg aan het weergeven van accurate informatie. De geboekte belevenis kan echter afwijken van de getoonde afbeelding(en).

    GiftForYou kan niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele (druk)fouten in haar prijzen en of voorwaarden. GiftForYou keert bij verlies, verval en of onduidelijke informatieverschaffing geen geld uit.

Hoe gaat GiftForYou om met persoonsgegevens?
  • GiftForYou respecteert en beschermt de privacy van alle gebruikers van de site en zorgt dat al je persoonsgegevens vertrouwelijk worden behandeld. Wanneer je onze site bezoekt, worden verschillende gegevens verzameld om je een optimale dienstverlening te kunnen bieden. Op de privacy-pagina wordt precies uitgelegd welke gegevens worden verwerkt, wat er met je gegevens wordt gedaan en welke rechten je hebt.

Hoe maak ik mijn klantenaccount aan?
  • Het aanmaken van een account duurt slechts enkele seconden en geeft je de mogelijkheid om:
    De geldigheidsdatum van jouw beleveniscadeau te raadplegen;
    De bijgewerkte en gedetailleerde lijst van de activiteiten te bekijken (nieuwe activiteiten, volledige contactgegevens, foto's en boordelingen);
    Jouw beleveniscadeau gratis en onbeperkt om te ruilen en te verlengen (binnen de geldigheidsduur van jouw beleveniscadeau kan je zo vaak als gewenst gratis omruilen en verlengen);
    De garantie bij verlies en diefstal van jouw beleveniscadeau te activeren;

    Jouw persoonlijke gegevens te wijzigen.
    Het is erg eenvoudig om een account aan te maken:
    Klik op het icoontje 'Account' bovenaan de startpagina.

    Je kunt jouw account als volgt aanmaken:
    Vul het online formulier in door eerst jouw e-mailadres op te geven.

    Synchroniseer met jouw Facebook-account. Je wordt doorgestuurd naar de aanmeldingspagina van Facebook om GiftForYou de toestemming te geven om jouw openbare persoonlijke gegevens zoals jouw voornaam, achternaam en e-mailadres te gebruiken. Met een klik op de muis bevestig je de synchronisatie en heb je jouw account op GiftForYou.nl aangemaakt.

Waar vind ik mijn tegoed?
  • Jouw tegoed is beschikbaar op uw GiftForYou.nl account, via het “Tegoed” tabblad.

Hoe gebruik ik mijn tegoed?
  • Hoe gebruik ik mijn tegoed?
    1- Kies de geschenkdoos die u aan uw mandje wilt toevoegen;

    2- Kies de "e-ticket"- versie van het product;

    3- Uw tegoed zal automatisch worden voorgesteld uit de lijst van betaalwijzen.

    Als het bedrag van het tegoed lager is dan het bedrag van jouw bestelling, kan je het verschil bijbetalen door de betaalwijze van jouw keuze te kiezen.

    Als het hoger is, is jouw tegoed deelbaar, het kan meerdere keren worden gebruikt binnen de limiet van de geldigheidsduur. Na deze periode gaat jouw tegoed verloren en kan deze niet meer worden geheractiveerd.

Wat als ik niet thuis ben op het moment van levering?
  • In principe past je bestelling door de brievenbus en hoef je dus niet thuis te blijven voor de levering van jouw GiftForYou(en). Als je een grotere bestelling plaatst (vanaf drie GiftForYouen) en je bent op het moment van levering niet aanwezig op het opgegeven afleveradres, dan wordt deze bij de buren of bij een PostNL punt in de buurt afgeleverd. Hier ontvang je een melding van via PostNL.

Kan ik een ander leveringsadres kiezen?
  • Bij het plaatsen van je bestelling is het mogelijk om een ander leveringsadres in te vullen. Zo kun je de GiftForYou direct naar de ontvanger sturen.

Leveren jullie ook buiten Nederland?
  • GiftForYou levert op dit moment naast Nederland ook cadeauboxen in België en Luxemburg. De verzendkosten voor één GiftForYou bedraagt €2,90 en voor twee GiftForYouen €3,60.

Wat zijn de verzendkosten?
  • Vanaf € 20 is bestellen op GiftForYou.nl gratis! Voor bestellingen onder de € 20 bedragen de verzendkosten € 1,95 per bestelling. Deze verzendkosten gelden alleen op bestellingen van fysieke cadeauboxen niet op digitale cadeaus die je per email ontvangt. Verzending van digitale cadeaus is gratis.

Wat is de leveringstermijn?
  • Heb je je bestelling geplaatst op werkdagen voor 22.00 uur? Dan wordt je bestelling dezelfde dag nog verzonden en heb je je beleveniscadeau(s) waarschijnlijk na 1 tot 2 werkdagen in huis. Wanneer je op werkdagen na 22.00 uur je bestelling plaatst, wordt je bestelling de volgende werkdag verzonden. Dat betekent dat je je bestelling waarschijnlijk na 2 tot 3 werkdagen ontvangt.

    De levertijd zou kunnen afwijken aangezien GiftForYou afhankelijk is van de bezorging door PostNL. Houd er rekening mee dat de levering rond de feestdagen iets langer kan duren.

Wat zijn de verschillende verzendmethodes?
  • GiftForYou kan zowel fysiek per post als digitaal per e-mail verzonden worden.

    Bij een fysieke bestelling wordt de cadeaubox naar het door jou opgegeven adres verzonden. Een digitale GiftForYou ontvang je binnen enkele minuten in de inbox van het door jou opgegeven e-mailadres.

Is online betalen veilig?
  • Online betalen op GiftForYou.nl is geheel veilig. Lees hier meer informatie over onze verschillende veilige betaalmethoden.

Wat zijn de verschillende betaalmethodes?
  • Bij GiftForYou is het mogelijk om te betalen via iDEAL, Creditcard (Mastercard of Visa) of Klarna. Kijk hier voor meer informatie over onze betaalmethoden.

Hoe plaats ik een zakelijke bestelling?
  • Wil je een zakelijke bestelling plaatsen? Of een offerte aanvragen? Neem contact op met onze B2B Accountmanager Nieky Franchimont via +31 (0)6 14877047 of nieky.franchimont@GiftForYou.com. Zakelijke bestellingen kunnen ook direct online geplaatst worden. Bij minder dan 30 geschenken per bestelling raden we je aan om geen offerte op te vragen, maar direct online te bestellen. Er is van alles mogelijk! Ook het personaliseren van onze producten behoort tot de mogelijkheden.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
  • Het is niet mogelijk een reeds betaalde bestelling of een bestelling die bij de bank in behandeling is achteraf te annuleren. Dit in verband met de snelle afhandeling van GiftForYou. Het is wel mogelijk eventuele extra's toe te voegen en/of adreswijzigingen door te geven. Neem hiervoor binnen één uur na je bestelling telefonisch contact op met onze Service Desk.

Wat zit er in de cadeaubox?
  • In de GiftForYou cadeaubox vind je een voucher met daarop de unieke vouchercode. Met deze code kun je op onze website jouw belevenis verzilveren.

    Daarnaast vind je een informatieboekje met uitleg over je belevenis, tips en inspiratie.

Hoe lang is een GiftForYou beleveniscadeau geldig?
  • De GiftForYou beleveniscadeaus zijn drie jaar en drie maanden geldig vanaf de aankoopdatum. Dit staat zowel op de verpakking als op de website vermeldt.

    Wanneer je je code (zie voucher) invoert op GiftForYou.nl zie je direct of en hoe lang jouw GiftForYou (nog) geldig is.

Wat is een digitale GiftForYou?
  • Een digitale GiftForYou is een GiftForYou beleveniscadeau dat je per e-mail van ons ontvangt. Wanneer je kiest voor een digitale GiftForYou ontvang je geen fysieke cadeaubox, maar een mooie e-mail met daarin jouw unieke code om een belevenis mee te verzilveren. Het voordeel van een digitale GiftForYou is dat je deze binnen enkele minuten na je bestelling in je inbox ontvangt of zelfs direct in de inbox van degene aan wie je de GiftForYou cadeau wilt doen. Ideaal als je bijvoorbeeld een verjaardag vergeten bent!

Kan ik GiftForYou met spoed ontvangen?
  • Wanneer je GiftForYou met spoed nodig hebt, adviseren wij je om een digitale GiftForYou te bestellen. Een digitale GiftForYou is een GiftForYou beleveniscadeau dat je per e-mail van ons ontvangt.

    Je kunt ook langs een verkooppunt bij jou in de buurt gaan. De cadeaus van GiftForYou worden verkocht bij de retailers zoals vermeld op de pagina Verkooppunten. Wil je meer informatie? Dan adviseren wij je om telefonisch contact op te nemen met onze Klantenservice via 023 5175739. Wij informeren je dan graag over de mogelijkheden.

Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen per e-mail. Wat moet ik doen?
  • Als je geen bevestiging per e-mail hebt ontvangen, raden wij je aan om contact op te nemen met onze Klantenservice. Om je snel te kunnen helpen, is het van belang om onderstaande gegevens bij de hand te houden:

    - De naam waarop de bestelling is gemaakt.
    - Het e-mailadres dat is opgegeven.
    - De datum van bestellen.
    - Het ordernummer (indien bekend).

 

Heb je het antwoord op jouw vraag niet kunnen vinden?
Onze Klantenservice is bereikbaar via het contactformulier of telefonisch. Stuur jouw vraag via het contactformulier en onze Klantenservice antwoord binnen 11 dagen op je vraag.

Contact
Selecteer een onderwerp

* Verplichte velden

Als je hulp nodig hebt bij het reserveren, kun je onze Klantenservice telefonisch bereiken op +31(0)23 5175739, van maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur.

Bent u partner? Neem dan contact met ons op via het contactformulier in uw Partner Portal. U dient ingelogd te zijn om het formulier te kunnen gebruiken.
Uw Partner team is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 13.30 uur en 16.30 uur.