GiftForYou. Altijd een leuk cadeau!

GiftForYou gekregen?

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening zoals je die ervaren hebt. Toch vragen wij je vriendelijk om je klacht aan onze Service Desk door te geven. Dit kan tot uiterlijk 6 maanden na afloop van verzilvering via het contactformulier op onze contactpagina. Onze medewerkers zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Neem contact met ons op via:
Contactformulier
info@giftforyou.nl
+31 (0)23 517 5739

Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een ontvangstbevestiging. Wij streven er naar om je klacht binnen 5 werkdagen na ontvangst te beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar GiftFor2 BV bij is aangesloten. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Blijf op de hoogte Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van ons actuele aanbod en leuke acties.